Program P

Tomas Vasek xvasek at fi.muni.cz
Thu Jan 25 21:13:36 CET 2001

Dobry vecer,

co takhle na to PC (do prace) dat VNC, az se pripojite z domu, muzete
pomoci VNC ovladat ten vzdaleny stroj v praci a nechat ho neco stahovat
(spustite na nem treba IE nebo nejake FTP) a pak se klidne muzete
odpojit. On uz si to dotaha.

Asi to neni program P na ktery jste se ptal, ale fungovalo by to. Totiz
ani dobre nechapu co by ten program P mel umet, tak jak to popisujete
potrebjete (pokud se jedna o win) normalni MSIE nebo klienta FTP. Spis
bych videl problem jak mu date vedet, ze ma neco zacit delat. To resi
prave to VNC.

Tomas Vasek