Daniel Novotny xnovotn3 at fi.muni.cz
Mon Jan 29 13:13:29 CET 2001

Voyce wrote:

> Dobry den,

> To je sice pekne, ale zase je tu ten problem s SMS gateway. Pokud mi nekdo
> bude posilat SMS pres gateway, bude zkouset +42060xxxxxxx at sms.paegas.cz a
> nebude vymyslet, jaky asi muzu mit alias :-( (eventuelne, jestli nemam
> Click)  To by se mohl taky milionkrat splest a byt nastvan :-))

> To bude asi nejlepsi. BTW - umi uz nekdo odblokovat Alcatel OT 302???? Pokud
> ano, kontaktujte me prosim na mailu mimo konferu, diky.

oops -  ta adresa +42cislo at sms.paegas.cz se mi "sama" zase rozbehla.
To samy se stalo nekolika mym kolegum ze skoly (u nas na informatice
velke mnozstvi lidi pouziva presmerovani mailu ze skoly na mobila,
takze jim na teto adrese zalezi).
Operatorky "mlzily" a tvrdily ze adresu nemam, jedna dokonce rekla
ze jsem ji vlastne nikdy nemel (!) a ze si mam zaridit Click.
Dalsi ze se to bude rusit.
Po nekolika dnech ta adresa zacala z niceho nic zase chodit
jako by se nechumelilo.
(ale nevim na jak dlouho :-)