Prosba

Jaroslav Cibulka jaci at econet.cz
Tue Jan 30 16:52:10 CET 2001

> A proc ze nepouzivate DHCP? Mam pocit, ze zakazani priodeleni IP =
> adresy, pokud nema spravnou MAC bude na NT trochu moc :-)

-nechapu souvislost s DHPC - to nezbrani ruznimu prenastaveni u
klienta (zjistit IP adresu a gw vlastni masiny neni problem a
nasttavit si to jak je videt zvladnou:)))

-neni jednodussi zakazat jim pristup do kontrol panelu ??? :)))
 a neparat se s resenim nasledku ??

-pokud budou vsechny adresy staticky v arp tabulce serveru
a ostatni IP budou zakazany (at uz "ciste" filtraci ci "oklikou"
nastavenim nesmyslnych arp zaznamu), tak by to melo fungovat.
Pokud klient pouzije adresu, ktera neni v ARP, tak samozrejme
zafunguje klasicke arp :)) Tohle samozrejme ale resi pouze
komunikaci s masinou, kde je ta staticka arp tabulka!!!

JaCi

BTW: je fakt, ze kdyby slo vypnout zasilani ARP dotazu,
tak by bylo veseleji, ale to taky neumim :(((

> Potrebuji, aby moji klienti s konkretni MAC
> adresou mohli pouzivat (na sve strane) jen IP, ktere jim definuji ja.
> (nepouzivam DHCP server). Cili klient s IP napr. 192.168.1.7 musi mit = hw
> adresu xx:xx:xx:xx:xx:xx, jinak se s nim server nebude bavit. Zjistila
> jsem, ze se to da udelat pomoci arp, ale moc se mi to nedari. Kdyz vypisi
> arp -a, tak se vypise arp tabulka, kde je u vsech IP a jejich MAC typ:
> dynamicky. Udelam arp -s 192.168.1.7 xx:xx:xx:xx:xx:xx. Typ se zmeni na:
> staticky. Domnivala jsem se, ze ted si toto IP 192.168.1.7 uz nemuze

 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi