Microvlne pripojeni - Ostrava

Romek roman.skornak at seznam.cz
Wed Jul 11 12:29:51 CEST 2001

Nazdarek,
najde se zde nekdo kdo by poradil (ma vlastni pripojeni) u koho zridit
internetove mikrov. pripojeni v lokalite Ostrava (Hrabuvka), potrebuju to na
doma, zatim jsem narazil jen na 2 firmy pusobici v teto lokalite a
ceny/mesic nic moc - vetsinou se ztoho vyklubalo po prepoctu celkem drahe
reseni. Staci mi sdilene pripojeni na 64, potrebuju to jen na mensi prenosy
dat (relativne do 500MB). Rovnez me zajima co nejlevnejsi zrizovaci
poplatek, popr. pronajem zarizeni. Tak vite-li o necem muzete me kontaktovat
primo e-mailem na rewe at volny.cz. Diky za tipy s vlastni zkusenosti, budu
vsak vdecen za kazdou radu.

R o M e K