WWW pres e-mail

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Tue Jul 17 13:31:04 CEST 2001

> Date: Thu, 14 Jun 2001 07:34:15 +0200
> From: Jaroslav Čeček <cecekj at uniplet.cz>
> To: <net at cs.felk.cvut.cz>
> Subject: Re: WWW pres e-mail
>
> Já používám (podle mého názoru) SUPER službu Topmail. Konec konců zkuste
> sami a pošlete mail na adresu topmail at infoline.cz a do subjektu napište
> celou adresu. tělo zůstane prázdné.
>
> Ják říkám, nemůžu si to vynachválit a je to zdarma.

Dovoluji si jen upozornit, že tento mailserver HTML-dokumenty pěkně
"mrší", takže o podobě původního HTML-zdroje si jeho uživatel může nechat
jen zdát:

1. nahrazuje znaky národní abecedy anglickými ekvivalenty (sice zřejmě
   korektně, ale proč?);
2. na začátek <body> připasuje dost nevkusně reklamu sám na sebe (nezkoušel
   jsem, co udělá se stránkou bez <body>, tj. např. s rámci - <frameset>);
3. všechny http:-reference nahradí referencemi mailto: na sebe, takže když
   je MUA propojen s WWW-browserem, lze klikáním získat další reference
   mailem - to je sice možná šikovné, ale např. pro lokální reference
   v rámci stejného dokumentu (<a href=#sect> na <a name=sect>) je to
   kontraproduktivní; navíc se takto zcela ztratí příp. relativní reference,
   což nemusí být zanedbatelné.

Z uvedených důvodů bych byl s hodnocením typu "SUPER" opatrný.
--
                                                Luboš Kašpar