Megatext.cz? (lehce OT)

Jan Kulveit kulveit at altavista.net
Wed Jun 6 22:20:36 CEST 2001

On Wed, 6 Jun 2001 19:47:09 +0200
"Petr Nachtmann" <petr.nachtmann at seznam.cz> wrote:

> Rychly test:

;-)

Doplnil bych Google (je taky cesky ;-) pro stranky v cestine...

"Výsledky 1 - 48 z přibližně 70 celkem nalezených. Hledání trvalo 0.74
sekund".

Redbox je Google, ovsem s nastavenim omezeni na zonu .cz.
Takove omezeni  jsem pouzil tak dvakrat, kdyz uz, tak omezeni na
stranky v cestine mi pripada uzitecnejsi.

Google ma oproti Redboxu lepsi ovladani, vyrazne mensi kod
stranek a nevnucuje mi reklamu. (Na redboxu ted tusim taky bezely
vidle?)

Osobne mi Google +"zgooglovany" Opendir dostacuje, prestal
jsem pouizivat altavistu, seznam ale i archon a spideru. Subjektivne
mi pripada, ze dodatecne hodnoceni relevance vysledku archonem
ji vyznamne nezlepsuje  a hlavne - zbavuje me vyhod cache, konverze
pdf, rozsireneho vyhledavani atp.

Vyjimecne jeste  Seznam nebo Archon+"vyhledavani v ceskych
seznamech", astalavista, vyhledavani obrazku na altaviste, ll.cz...

jk

ps. Jinak preji ceskym portalum zdar a silu, na quicku je dobre pocasi,
telefoni seznam a v pozadi nepekne penize  telecomu, na atlasu dobre
mapy a slovnik a dlouho odmital fungovat s vypnutymi cookies, na centru
vyhledavani v obchodech, na seznamu slovnik a Seznam atp.

... a na  http://nlp.fi.muni.cz/cz_accent/ je skvely Ohackovavac.