OSPF routing daemon - ktery ??

Pavel Satrapa Pavel.Satrapa at vslib.cz
Mon Jun 11 08:54:06 CEST 2001

> V tom pripade pro vas mam dobrou zpravu: vyvoj BIRDa se po delsi
> pauze zase trochu rozbiha, pred par dny jsme vydali verzi 1.0.5,
> brzy snad bude i multi-area OSPF. (I kdyz, mimochodem, docela by mne
> zajimalo vedet o nejake siti, ktera je tak velka, ze se na ni OSPF
> areas nejak podstatne vyplaceji...)

Napr. CESNET ;-)
Nevim, jestli se vyplaceji, ale rozhodne je pouziva: 0 je na pateri a
jednotlive pripojene instituce maji vlastni oblasti. Vzhledem k tomu, ze
mate v podpisu MFF UK, mne celkem prekvapuje, ze to nevite. Ale mozna je to
nejak odstineno PASNETem, to nevim.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic