OSPF routing daemon - ktery ??

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Mon Jun 11 18:41:08 CEST 2001

Pavel.Satrapa at vslib.cz ("Pavel Satrapa") writes:

> Napr. CESNET ;-)
> Nevim, jestli se vyplaceji, ale rozhodne je pouziva: 0 je na pateri a
> jednotlive pripojene instituce maji vlastni oblasti. Vzhledem k tomu, ze
> mate v podpisu MFF UK, mne celkem prekvapuje, ze to nevite. Ale mozna je to
> nejak odstineno PASNETem, to nevim.

Myslim, ze Martin Mares to vi, ale spis mel na mysli technickou
stranku teto veci. Napriklad jestli existuje takova sit, ve ktere by
LSA pakety zpusobily nejake problemy diky rozlehlosti site. Treba
neustale prepocitavani link state databaze, coz muze odrovnat nejedno
cisco :-) Navic se takovy stroj muze dostat do stavu, ze proste
rozkolisa diky svemu nedostatecnemu vykonu celou sit.

Pokud vim, tak takove veci se zkoumaly na BGP a paternich tabulkach, a
tam to proste muze byt poznat.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic