Pripojeni k internetu

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Mon Jun 11 21:53:12 CEST 2001

Zkontrolujte si:

* nastaveni site a protokolu
* nastaveni modemu
* zkusit to same s jinym modemem (mam ten samy jeste s "/L", ale microcom
nalepky na ne lepi ceska firma a dovazi je z ciny, takze zvlaste posledni
kusy jsou nekdy kazdy uplne jiny)
* pod dosem prejmenujte adresar windows na neco jineho a nainstalujte si
winy znova a zkuste se pripojit

to by bylo asi tak vse, co me jen tak v rychlosti napadlo. POuzivejte kdyz
tak neco jineho, nez windows, treba linux (mandrake je pro zacatek dobra
volba).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz