OT: Re: Je tu nejaky schopny Slovak?

Petr vpel at seznam.cz
Tue Jun 19 21:12:23 CEST 2001

Uz moi prosim nepiste, zda patri ci nepatri.. :-))

Chtel jsem vyvolat zajem a nadale prosim jiz vse do cz.net.smajlik. Toto
tema je myslim zajimave..

Ostatne, uvadite zajimavou informaci "konference o problemech s
provozem a spravou site Internet" - coz takhle v popisu newsgroupy toto
uvest? Je tam popisek "Konference o pouzivani site typu internet"
----

Abych nebyl uplne OT, zeptam se chytrych:

Jak vylistuji nazev, pripadne nazev a popisek z newsserveru? To prvni bych
jeste umel:

telnet csnews.vslib.cz 119

list

215 Newsgroups in form "group high low flags".
cz.answers 0000000142 0000000139 m
cz.comp.amiga 0000025115 0000025013 y
cz.comp.cstex 0000009333 0000009135 y

Bez tech 0000009333 to nejde (no, da se to pak odfiltrovat)? Ale jak na
popisky? HELP znam, ale ... Poradi nekdo?

je s podivem, ale neprisel jsem na to, jak to dostat z Outlook Expressu, ani
v registrech ani v datovem souboru jsem to nenasel.

Jedine je to videt (nebo jsem slepej?) v dialogu Odbery diskuznich skupin
jako 'pole se seznamem' control, ale tam odtud nejde kopirovat!

vp.