Velikost, Re: Megatext.cz

Michal Illich illich at empyreum.cz
Tue Jun 19 21:42:02 CEST 2001

> koukal jsem na popis vyhledavace na hlavni strance.  Je to tedy
> prevzaty/preprogramovany google na mensi objem dat, s rozsirenym

	Tak nejak. - I kdyz si zakladame na spouste dulezitych malickosi, ktere
puvodni Google nepodporuje. Napriklad konverze cestiny, vyhledavani
clanku, wildcards, regularni vyrazy, pozicni operatory, korektni
vyhledavani linku, a hlavne sirsi a casteji obnovovanou databazi.

> vyhledavacim jazykem a podporou ceskeho prostredi. Ulozeni dat
> mate podobne po "barelech" jako google nebo ten spodek je jinej

	Veskera architektura a databaze jsou puvodni - umoznuje nam delat denni
aktualizace databazi, coz klasicky navrh zahranicnich vyhledavacu
neumoznoval.

> a pouzivate jen definici PageRanku pro vasi databazi. Pak jsem
> na vasich strankach taky nasel technologii NARMS, o ktere pisete,
> ze je puvodni. Nejspis hodnoti vysledky v "meta-vyhledavaci".

	NARMS (vyhodnocovani relevance pomoci neuronovych siti) muzete najit na
http://archon.cz/ a http://spidera.org/

	Preji prijemny den,

Michal Illich, Empyreum