Export komt OE-Opera

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Wed Jun 27 00:02:59 CEST 2001

On Tuesday, June 26, 2001, Petr ZIMA wrote:

Zdravim,

> Mailer v Opere na me pusoby naprosto zoufale a nepouzitelne

s tim nemuzu nez souhlasit (vivat The Bat! :-))

> (pouzivam dal Netscape Messenger). S tou diakritikou je to bohuzel
> pravda.

Opera mela k diakritice takovy zvlastni pristup.. Zpocatku mi docela
trvalo, nez jsem ji prinutil, aby hackovala.

> Jinak vsechna cest Opere jako browseru :-)

No. Me to uz docela preslo. Spis se mi zacina cim dal tim vice libit
Mozilla. Hlavne pro linux je to myslim, v soucasne dobe nejlepsi
browser. A to i presto, ze je to zatim sale jen vyvojova verze.

bye Martin Damasek