Rychlost stahovani z I-netu

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Thu Mar 1 17:13:25 CET 2001

uhlar at fantomas.sk writes:

> -> Obava, ze to nebude fungovat proto, ze zdroj bude data tlacit neomezenou
> -> rychlosti, takze linka se neusetri a jen se budou lokalne zahazovat je
> -> opravnena v pripade UDP, ale licha v pripade TCP spojeni, kde vlastni
> -> flow-control zajisti zpomaleni i na strane zdroje dat.
>
> Ale na to by musel router zasahovat do hlaviciek paketov, nie?

Ale kdepak. Protoze se pakety nekde po ceste poztraceji, tak protokol
TCP tusi, ze neco je spatne a umyslne zacne zpomalovat. To se
samozrejme deje na strane toho, kdo ty data do site strka.

Na druhou stranu, kdyz uz ty pakety ke mne dolezly, tak proc si je
nesebrat - to je take duvod, proc se takova vlastnost u omezeni
rychlosti na vstupu moc casto nevidi.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic