Rychlost stahovani z I-netu

Tom Z. Meinlschmidt znouza at kenny.bluetone.cz
Thu Mar 8 18:27:43 CET 2001

Pouzijte prioritizaci paketu, urcite jste pripojeni pres nejaky router, at uz
linuxovy nebo treba cisco. tam se nadefinuji, jake typy IP komunikace mai
prednost pred ostatni, a nemusite resit rychlost. proste kdyz reknete, ze posta
tj. 25/tcp bude mit prednost pred 80/tcp a pred 21(20)/tcp, tak vam posta bude
chodit vzdy, a ten web nebo ftp proste pocka.

traffic shaping to neresi, protoze ten neni mozne definovat na typy paketu,
ale pouze na interfacy/site dle nejakych access-listu.

tm

On Tue, Feb 27, 2001 at 12:13:18PM +0100 Martin Ko9;al [kostal at agihk.cz] wrote:
> Ahoj!
> Nevite nekdo jakym zpusobem by se dala omezit rychlost stahovani z
> internetu. Mame tu docela pomaly pripojeni (128kb) a je nas tu dost. Kdyz
> zacnu neco stahovat, tak ostatnim to nejede.
> Existuje program nebo nejaky navod jak ridit rychlost pristupu meho PC do
> internetu??
> Muj PC ma WIN98 a nas server ma LINUXe (nemam do nej vubec zadnej
> administratorskej pristup)
>
> Getright a jemu podobne programy nemuzu vyuzivat protoze to na nasem Proxy
> [...]

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++