admin-c, tech-c... co to je?

Pepa 'JoLa' Lacina jo.la at seznam.cz
Fri Mar 9 17:36:18 CET 2001

Dobry den,
doufam ze jsem tu spravne. Potreboval bych si zmenit udaje o registraci
v CZ NIC. Ale ten formular obsahuje me zcela nezname pojmy jako admin-c
, tech-c acc-c... A dale jakym zpusobem to cele funguje? Kdyz mam
registraci jako subjekt, musim byt zaregistrovany jako osoba? Kde vezmu
id? Nekdo mi ho prideli, nebo si muzu vymyslet cokoliv? Vubec tomu
nerozumim, taky bych byl nekomu velice vdecny, kdyby mi mohl podat
nejake zakladni vysvetleni, pripadne odkazat nekam kde popis vsech tehle
veci najdu. Na NIC.CZ jsem hledal ale nic nenasel :-(

Dekuji za odpovedi

Pepa 'JoLa' Lacina

- Vsechno spatne, zpatky na stromy ! -