Spatne TCP/IP nastaveni W2K, lost packet 10%

vpe vpe at seznam.cz
Sat Mar 10 06:13:59 CET 2001

Mate asi pravdu, cesto ode mne se tam neco ztraci... (pokud by SMTP prenosu
skutecne vadila horsi linka, tak to bude tim...). Downloadovat jde vse
"uspokojive", vcetne POP3, NNTP Up i download, HTTP, FTP (tam jde i upload).

Na smtp.seznam.cz:25 se telnetem dostanu a ani zadny vypadek nemaji, zkousel
jsem telefonicky hotline...

Nenasel jsem ovsem nic na optimalizaci pro Windows 2000, kdyz jsem rucne
menil parametry v registry (samozrejme jsem stopnul a pustil znova sit), tak
nic...

Cim byste to zeditoval ve W2K?

jeste jeden poznatek, male zpravy jsou odeslat, ale kdyz to ma 150kB, tak
smitec a nejde.. Na strese je mikrovlna, je mozne, ze je tam zvyseny
LostPacket...

news:200103081548.f28FmrZ52242 at ns.felk.cvut.cz...