softver

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Fri Mar 16 12:11:47 CET 2001

| Odesílatel: Lubo <lubo1 at miesto.sk>
| Mal by som este jeden dotaz (i ked tato konf. nie je asi na to urcena), k
IE
| 5 sa da stiahnut z MS nejaky mensi program, ktory zabranuje stahovaniu
| obrazkov. Nevie niekto, ako sa vola?

Stahnout se neda, nebot je soucasti MSIE4 powertools, ale protoze nejde od
M$ uz stahnout a ma cca 10k, je v priloze. DEjte si ho do adresare
/windows/oblíbené../
a jinak vsechno co tam bylo smazte (stejne to nepotrebujete), nechte si ten
panel (oblíbené) zobrazit a presunte si ho nekam, aby zabiral nejmene
mista.

Funguje i v MSIE5 na NT2k.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net