Off-line-browse downloader

Harry minduton at centrum.cz
Sat Mar 17 17:14:36 CET 2001

Dobry den,

hodil by se mi nejaky off-line stahovac obsahu internetovych stranek (viz
Subjekt). Vim, existuje toho spousta, ale bylo by zahodno mit neco
'sofistikovanejsiho', aby to umelo stahovat jen vice specificky definovane
soubory nez je zvyklost:

a) podle masky (*, ? konvence) jak v nazvu souboru, tak pripone (typ
souboru). I negaci takoveho vyberu.
b) soubory podle specificke velikosti a to jak v kB (od do, mensi , vetsi) ,
tak i dle urcite velikosti rozmeru obrazku (*.jpg, *.gif, *.png,...) v
pixelech.
c) dle data vytvoreni souboru.

Priklad:

1. vynech soubory "img*nahled??.jp?"...
2. vynech soubory "*.jpg", "*.gif" mensi v sirce jak 50 pixelu...
3. vynech vse mezi 10.02.1998 az 01.01.2000

Potrebuji obcas stahnout z nejakyho webu schemata (obecne jen vetsi obrazky)
a nechce se mi kvuli tomu stahovat i spousta zbytecneho balastu (soubory
html, maly obrazky, nahledy, ikony, atd.)...

Jestli o necem takovem nekdo vite, tak predem diky!

Harry