Simulace pomaleho pripojeni

Mon Mar 19 03:47:58 CET 2001

> Jde na lokalnim disku/pocitaci nejak simulovat pomale pripojeni na
internet?
> Aby se mi stranky nacitaly jako kdybych to tahal pres modem?

slo by to mozno lokalnym HTTP proxy, ktore dokaze regulovat sirku pasma ...
Niekde na nete som videl prietokove proxy pre localhost, ktore dokazalo
shaping. Bol to nejaky maturitny projekt niekoho zo Ziliny. Cele to bezalo v
Delphi. Na nazov si ale nespomeniem. Nasiel som to cez www.szm.sk

inak, ked som bol "maly" :-) tak bolo mojim oblubenym riesenim prepojenie
dvoch PC via seriovy kabel s win peer2peer network... Ale priznam sa na
Windowsoch (co je asi vasa platforma) som dodnes na nic neprisiel ...

Na UNIX/Linux systemoch to je jednoduche => CBQ.

rwi