Simulace pomaleho pripojeni

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Mon Mar 19 11:35:45 CET 2001

Frantisek Horalek wrote:

> Dobry den preji,
> Jde na lokalnim disku/pocitaci nejak simulovat pomale pripojeni na internet?
> Aby se mi stranky nacitaly jako kdybych to tahal pres modem?

	Zalezi od OS.

	Takove FreeBSD ma v ramci traffic shapingu moznost nejen nastavit
maximalni pruchodnost site (a to dokonce pro ruzna spojeni pokazde
jinak), ale dovoli nastavit i pozadovane minimalni zpozdeni kazdeho
paketu a take "ztratovost" - pravdepodobnost, ze se paket zcela ztrati.
Lze tedy simulovat i dost mizerne telefonni spojeni ...

	Ti, co system v dotazu neuvedou ale obvykle maji na mysli Windows (to
je podobny fenomen jako to, ze ti co u telefonniho cisla neuvedou
predcisli jsou Prazaci) - a tam o nicem podobnem nevim ...

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz