Off-line-browse downloader

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Mon Mar 19 18:44:44 CET 2001

Jan Kulveit wrote:
> Rozmery "logical screen" jsou ale u GIFu skutecne na zacatku, presneji
> receno sirka v 7-8 bytu souboru, vyska v 9-10, pokud ma obrazek globalni
> paletu, jsou v hlavicce i informace o ni. Btw, zrejme dobrym prikladem
> vyuzitii jsou browsery, ktere imho pracuji tim zpusobem, ze vyhradi
> misto a patricne zalamuji text ihned po stazeni  hlavicky obrazku.

To s temi rozmery je mozne, ale browser se IMHO ridi informaci width= a
heigth= v tagu IMG - zalezi tedy na tom, je-li stranka dobre napsana
(jsou-li u obrazku uvedeny rozmery).

Pokud by se browser ridil az acatkem obrazku, bude to uz pozde na
strance, kde tech obrazku je vice nez maximalni pocet soucasnych
prenosu.

> Jina kriteria stahovani obrazku nez rozmery a barevna hloubka stejne
> asi nejsou moc pouzitelna. Mozna jeste tak testovat, zda je obrazek
> animovany, nebo porovnavat retezce v textovych blocich...

Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz
WWW: http://www.fee.vutbr.cz/~michal