Off-line-browse downloader

Petr ZIMA petr.zima at neklid.cz
Mon Mar 19 19:48:09 CET 2001

Bohumil Michal wrote:

> To s temi rozmery je mozne, ale browser se IMHO ridi informaci width= a
> heigth= v tagu IMG - zalezi tedy na tom, je-li stranka dobre napsana
> (jsou-li u obrazku uvedeny rozmery).
>
> Pokud by se browser ridil az acatkem obrazku, bude to uz pozde na
> strance, kde tech obrazku je vice nez maximalni pocet soucasnych
> prenosu.

Ne, tak to neni. Spatne napsana stranka (s obrazky bez parametru width a
height) se pouze pri stahovani vicekrat prekresli (skoro vzdy kdyz
prohlizec dostane novou informaci o velikosti obrazku). Vzpominam na
davne doby s Netscape 2 a na stranky plne ikonek jeste nestazenych
obrazku :-) Tehdy snad tyhle parametry v HTML ani nebyly.

--
Ing. Petr ZIMA
Prague, Czech Republic