zustat anonymnm

Martin Mačok martin.macok at underground.cz
Tue Mar 27 09:29:27 CEST 2001

On Tue, Mar 27, 2001 at 09:15:14AM +0200, Michal1978 wrote:
> Chtel bych se zeptat, jestli lze byt na internetu anonymni (nejde mi o
> detske porno atd.) .
> Jde o publikovani pomerne citlivych politickych  udaju jejiz zverejneni muze
> vest k osobni perzekuci.

Pokud se do toho nebude michat policie, tak staci dohoda s majitelem
serveru ci vydavatelem, ze nikomu (mimo PCR) neda kontakt na vas.

Pokud by se do toho chtela michat i policie, potom je potreba volit
takove metody, jako docasne napichnuti cizi telefonni linky nekde mimo
vase bydliste, pripojeni pres mobilni telefon, ktery bude jinak porad
vypnuty a po pouziti (nekde mimo mista bydliste/pracoviste) ho
znicite.

Zkuste zabrousit na http://underground.cz/ a do toho boxu "hledani"
zadat retezec "anonymita" ... myslim, ze najdete vse, co potrebujete.

Preji hezky den

--
   Martin Mačok
  underground.cz