zustat anonymnm

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Tue Mar 27 09:49:16 CEST 2001

| Chtel bych se zeptat, jestli lze byt na internetu anonymni (nejde mi o
| detske porno atd.) .
| Jde o publikovani pomerne citlivych politickych  udaju jejiz zverejneni
muze
| vest k osobni perzekuci.

Jde to, ale tezko. Mozna by vam hodne pomohla takova 10 let stara vecicka,
jmenuje se acoustic coupler, do toho vrazite tel. sluchatko a modemujete
treba z tel. budky. Vyskytoval se i v nejakem slusovickem pocitaci
(pamatujete-li tu dobu), treba ho nekdo bude mit jako srot ci muzealni
kousek.

Jinak mobil, ale nepredplaceneho typu. Ten mobil fyzicky nesmite pouzit pro
normalni volani (vymenou simu), jde poznat i pak podle tzv fingerprintu.
Kdybyste vedel, jak jsou udelany BTSky, ze tam vsechno (vcetne vf modulace
a demodulace) delaji rychle DSP (a po predzesileni to vede primo do AD
prevodniku 200MSPS s undersamplingem a analog. sirkou pasma 1GHz) a neni
problem pro ne zmerit vf vlastnosti vaseho telefonu a podle nich
identifikovat telefon ikdyz ma jiny SIM nebo predelane IMEI.

Musite jit nekam na kopec do otevrene krajiny, kde vzdalenost mezi BTSkami
je >10km, takze lokalizovatelnost je tak kolem 200-500m. Nikdy nepouzivejte
z domu nebo blizko, ten telefon musite mit zapnuty jen kdyz jste v takoveto
oblasti daleko od BTS a uz vubec ho nepouzivat na normalni volani.

Muzete pak sem poslat url?

Zdravi

             Jaroslav Lukesh