server kde to nesmazou (zustat anonymni p)

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Fri Mar 30 08:50:11 CEST 2001

Jelikoz Atlas je propojen s MaxiŠrotem, tak tam bych to ale vůbec nedával.
Tam, kde je M$, tak se vam wokna najednou otevrou a oni si u vas hrabou,
zjistuji co tahate, cookies... Samozrejme neni to jen tak lehce
odchytitelne, nejsou to zadni blbci aby se dali nachytat. Ale nektere
inteligentni firewally vas nepusti k microsoftu - taky ne pokazde, delaji
nejspis nahodne (nelibi se jim nejake snahy. Jeden nas zakaznik co ho
pripojujeme pres takovy firewall nam
dost nadaval, ze mu to modemem jde, ale pres nas ne. No, nakonec se na to
prislo, onen FW se nenechal obalamutit ani pres ICMP pakety. Jinak docela
dobra svanda, protoze ma v sobe virtualni hackovatelne stroje. Obcas docela
zabava.

Takze by meli vsechny vase priznivce jako na dlani. Radeji nekde venku
(.za, .tw, .kr, .hk, .nl, .no, .ru, ale ne belgie ...).

Odesílatel: Petr ZIMA <petr.zima at neklid.cz>