jak je to presne s pripojenim s ISDN ?

Karel Herink ramsoft at volny.cz
Fri May 11 21:32:02 CEST 2001

jenom sem se chtel zeptat jestli spravne chapu ceny ISDN ....

Mam doma klasickou telefonni pripojku, na ni modem a klasicky telefon. Chtel
bych se zeptat, co mne to bude vsechno stat kdyz bych si chtel predelat toto
spojeni na ISDN. Jestli to spravne chapu tak zaplatim 990 kc za predelani me
stavajici linky na ISDN a mesicni pausal se zvedne asi an techn 450 kc
mesicne .....

Ale co zbytek ? Vymeni mi ten stary telefon za jiny s pripojenim na ISDN ? a
modem je v cene ? musim mit porad zapnuty pocitac nebo jsou zarizeni
nezavisle ? Vi nekdo jeste o nejakych poplatcich, ktere se nikde priliz
nezduraznuji ? ..... (jde mi o nejlevnejsi reseni) .....

a pak jeste uvazuji o pripojeni pomoci Packet Radia (na obcasne posilani
Emailu)... jake s tim mate zkusenosti ? a nevite i nejakych dobrych
strankach na toto tema ?

diky predem za jakekoli tipy ....