jak je to presne s pripojenim s ISDN ?

david david at svitavsko.cz
Tue May 15 09:02:20 CEST 2001

K modemu DIVA bych se moc nepriklanel. Zkus navstivit stranky firmy FINCOM
www.fincom.cz . Ty delaji take balicky s modemy MICROCOM, jsou sice o trochu
drazsi, ael jsou o to kvalitnejsi. Diva je opravdu jen na takove "jakoby
surfovani", kdyz chces opravdu vyuzit ISDN linky tak MICROCOM model ISDN
porte plus. Ten je pres seriove rozhrani a ma vystupy na dva analogove
telefony. Potom novinka ISDN porte USB. Ten je pres USB a mel by byt
levnejsi nez pres ten seriovy kabel. Ovsem koupit si ISDN linku bez ISDN
telefonu nema zrejme ani cenu. Protoze nevyuzijes ten komfort ISDN linky.
Viz nekde na telekomackejch strankach.

Jinak o packet radiu asi toto: Je to levny, ale je to ve sdilenym pasmu.
Takze firma, ktera to dela rekne, ze tam pousti treba 512k a kdyz budes mit
stesti a v tu chvili, kdyz tam pujdes ty tam bude treba jenom 10 lidi tak
mas sanci, ze ti to pujde treba 51k, ale kdyz tam pujde 100 lidi tak jses v
haji. Proste, cim vic lidi je pripojeno, tim to je pomalejsi. Ale na emaily
to urcite bude stacit.

"Karel Herink" <ramsoft at volny.cz> wrote in message
news:9dhcub$2ieb$1 at news.vol.cz...
> jenom sem se chtel zeptat jestli spravne chapu ceny ISDN ....
>
> Mam doma klasickou telefonni pripojku, na ni modem a klasicky telefon.
Chtel