IP pooly provideru v CR

Dan Ohnesorg dan at feld.cvut.cz
Thu May 17 15:49:56 CEST 2001

On Thu, 17 May 2001, Speedo wrote:

> mam nasledujici dotaz.
> Netusi nekdo jak zjistit vsechny "subj.".
> Jde mi o to abych byl schopen zakazat pristup z cele CR az na vyjimky ktere
> povolim.
> Zkousel jsem stesti na RIPE a na IANA,ale bez valneho vysledku.

To je sice pekna blbost, ale kdo chce kam.....

Nevadi vam ze existuji v cizine verejne proxy servery? Stejne si nedovedu
predstavit k cemu by to bylo dobre.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.