presun souboru FTP-net disk

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Fri May 18 06:42:53 CEST 2001

| Odesílatel: Jakub Jedlinsk <ihuj at raz-dva.cz>
| Zdravim.
| Je mozne nejak presunout data z FTP serveru nekam jinam,
| treba na X-Drive, aniz bych musel byt stale pripojen?
| Jde mi o tohle: nasel jsem FTP server, na kterem je spousta dat, ale ke
| kteremu mam prisernou konektivitu (nestahuju z domova, mam modem, chodim

pod wokny treba windows commander, do obou oken si date FTP servery a
kopirujete. Pri tomto se jen pouziva tzv. ridici spojeni (slava FTP rezimu
PASSIVE, jinak by to neslo), to byste ale musel byt pripojen po celou dobu.

Jinak "offline to umi treba volny, ale musite se tam zaregistrovat
(hledejte FTP download, ci automaticky dowload ci tak nejak)

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications