https na virtualech nad jednou IP

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Fri May 18 14:01:53 CEST 2001

> to naozaj funguje? co ja viem, tak problem je v tom, ze k serveru to ide
> cele zasifrovane aj s Host HTTP hlavickou a preto sa to na druhej strane
> neda odovzdat spravnemu virtualnemu serveru (name based virt. serveru)

Ne tak docela. Navazovani spojeni vcetne predavani certifikatu je
samozrejme nesifrovane. Ostatne jak jinak by klient ten certifikat
mohl ziskat, ze. HTTP hlavicky se predavaji az po navazani
spojeni. Ale jmeno na certifikatu kontroluje klient se jmenem serveru,
ktere jste zadal do klienta (spravne klientu).

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic