IP pooly provideru v CR

Petr Soucek petr at ryston.cz
Sat May 19 20:02:33 CEST 2001

Speedo wrote:

> Tato blbost rozhodne neni z me hlavy.
> Kazdopadne diky pomohlo mi to, a omlouvam se ze jsem otravoval misto abych
> se podival poradne sam.

Tam ale nejsou IP adresy, pridelene kdysi Internicem, nejsou tam IP adresy nadnarodnich
provideru, treba Global One nebo AT&T a adresy pridelene primo RIPE koncovym uzivatelum
(MUZO).

Ponekud zastaraly seznam mam na http://www.ryston.cz/petr/ip.html
Dalsi moznost je vytahnout data z RIPE databaze na ftp.ripe.net, tam jsou i assigned site,
ale v kazdem pripade to da dost prace.

Kdyz tak vidim v hlavicce Organization: Internet OnLine tak si rikam - neni tohle ten duvod:
http://bonusweb.cz/clanky/gamezonecenzura.html ?

Pokud ano, tak si velmi zahravate se zakony. Jedine, co by podle me pred zakonem obstalo by
bylo filtrovat opacne - tedy povolit pouze 194.228/16.
Jinak je to diskriminace a jste v pozici zamestnance restaurace, ktery na pokyn nadrizeneho
vyhazuje vsechny Romy. Myslite, ze budete beztrestny?

Zdravi

Petr Soucek