presun souboru FTP-net disk

David Toman toman at ceres.spszl.cz
Sun May 20 20:51:51 CEST 2001

----- Original Message -----
From: Petr Soucek <petr at ryston.cz>

> Tohle zdaleka ne vsechny ftp servery podporuji, je to totiz povazovano za
velke bezpecnostni
> riziko.

Ja stahuju tak, ze se prihlasim k Linux serveru, vytvorim si virt.scr. a
spustim download. Nasledujici den si to v pohode nahraju na disk nebo
disketu...

Ale chce to ucet na nejakem internetovem Linuxovem stroji...

Potom jeste existuji ruzne sluzby na ktere poslete seznamy souboru dostupne
pres ftp a oni je za vas stahnou a poslou E-Mailem. Je jich plno zdarma,
afaik to tu nedavno bylo.