presun souboru FTP-net disk

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Mon May 21 20:41:07 CEST 2001

| Odesílatel: Petr Soucek <petr at ryston.cz>

| Tohle zdaleka ne vsechny ftp servery podporuji, je to totiz povazovano za
velke bezpecnostni
| riziko.

Podporu je to naprosta vetsina FTP serveru, nikdo to nepovazuje za nejake
velke bezpecnostni riziko, proste jen klient navazuje datove spojeni misto
serveru.(FTP je sama o sobe dost nebezpecna sluzba, divim se tomu, kdo ji
neprovozuje na samostatnem stroji, podobne jako DNS). Pasivnim rezimem
stahuji vsechny browsery. Takze pokud to nekdo nepodporuje, kope si hrob
(jde-li mu o to, aby jeho soubory byly pristupne verejnosti).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications