https na virtualech nad jednou IP

Petr Klimovic pizi at jinak.cz
Tue May 22 20:32:04 CEST 2001

Hello Richard.

Ctvrtek Kveten 17 2001 21:43, you wrote to all:

 > staci

 RW> to naozaj funguje? co ja viem, tak problem je v tom, ze k serveru
 RW> ide cele zasifrovane aj s Host HTTP hlavickou a preto sa to na
 RW> druhej
 RW> strane neda odovzdat spravnemu virtualnemu serveru (name based
 RW> virt.
 RW> serveru)

Zkuste si treba https://www.pizi.cz posle vam to certifikat pro
www.infocity.cz, protoze ten je vygenerovany pro tuto IP a pizi.cz je
jeden ze zdejsich virtualu. IE upozorni, ze nesouhlasi url v
certifikatu, ale pokud to odsouhlasite ziskate normalni sifrovane
spojeni.

Petr

... Mozek: aparat, kterym si myslime, ze myslime.