route

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Mon May 28 11:27:59 CEST 2001

Vit Novotny wrote:

> Jo rozumi tady nekdo Routovaci tabulce ?
> zkousel jsem dle napovedy route delete IP cile..a dycky to napise chybu :(((
> nebo treba i neco zmenit..
> Win 9x

	Nemyslim si, ze je to vhodny dotaz do teto konference, a proto to snad
radeji budeme resit mimo ni - tohle preci jen neni prilis dotaz pro
spravce site (maximalne tak pro spravce tve site).

	Kdyz mi posles obsah routovaci tabulky, a prikaz, kterym se pokousis
ono neco smazat, jiste se dobereme nejakeho vysledku.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz