jak na snmp na ciscu?

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Wed Nov 7 20:52:40 CET 2001

md.konf at quick.cz writes:

> Zdravim,

> No moc asi ne.

> To samozrejme vim.
>
> No ale to prece nemeni nic na tom, ze by na nem mela existovat vetev
> cisca ne?  Ja myslel, ze pro tento pripad je to naprosto jedno. Ja
> jsem mel na mysli cisco obecne. PIX, routery,
> switche... Predpokladal/m jsem, ze vetev enterprises.  cisco by mela
> existovat na KAZDEM ciscu bez ohledu na to, jestli je to firewall
> nebo router. Ale asi tomu tak neni.
>
> V tom pripade by me ale tedy zajimalo, pod jakou vetvi mam hledat
> informace k PIXu???

> [...]

No ono je to trochu problematicke, protoze cisco je nejvetsi nakupci
malych firem siroko daleko. Koupili jich tolik, ze se to tezko da
pamatovat (Kalpana, Catalyst). No a ty vyrobky samozrejme maji sve
vlastni private.enterprise. A protoze je lepsi do fungujici veci
moc nevrtat, tak to take moc nedelaji. Casem se opravdu muze stat, ze
treba do Catalysta daji svuj IOS misto CatOSu, ale trva to radove roky.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic