Linux

Martin Koníček konference.markon at atlas.cz
Thu Nov 8 21:54:27 CET 2001

Nejdrive bych se na vasem miste zacal zajimat o pocitac. Pokud totiz neumite rozdelit disk v DiskDruidu, ktery je skoro pro laiky, mohl byste taky nevedomosti prijit o vsehcny data na svem disku, coz by se vam nemuselo zrovna libit.

--
Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--