UPC a mistral

Jiří Kuchta kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Fri Nov 9 09:19:44 CET 2001

Dne 8 Nov 2001, v 21:55, napsal(a) Martin Koníček :

> Zajimave je, ze se tu nikdo od UPC primo neozve. Ze by ani nevedeli, co je to diskuzni skupina ;-) Je to trochu podezrele, kdyz tu promluvim o VOLnem, urcite se nekdo ozve, kdyz v konferenci o Linuxu napisu Suse, uz pisou jeho zastupci, ale v tomhle flamewar tu od UPC kde nic tu nic.
>
> To nesvedci o nicem dobrem...

ještě jednou - jsou firmy, které si vystačí. Když jsem jistou nejmenovanou (nechci
další vzrušené diskuse) upozornil, že jejich www není zrovna čitelný, tak mi bylo
sděleno, že neumím používat prohlížeč, že jejich devadesátiletá babička to zvládne
a vůbec že opruzuju...

----
Ing. Jiří Kuchta   (Jiri Kuchta)
        Brno University of Technology
        Fac. of Electrical Engineering and Computer Science
        Údolní 53; CZ-60200 Brno; Europe; Earth
tel: +420-5-4114-6322  fax:+420-5-4114-6300   mob:+420-603-892547
mailto:kuchta at fee.vutbr.cz          ICQ:25310675
http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta
Pegasus Mail - ceska WWW:  http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta/pmail
Pegasus Mail - ceska konference:  pmail-cz at fee.vutbr.cz