UPC a mistral

dan at feld.cvut.cz dan at feld.cvut.cz
Fri Nov 9 13:09:35 CET 2001

On Fri, Nov 09, 2001 at 09:19:44AM +0100, Jiří Kuchta wrote:
> ještě jednou - jsou firmy, které si vystačí. Když jsem jistou nejmenovanou (nechci
> další vzrušené diskuse) upozornil, že jejich www není zrovna čitelný, tak mi bylo
> sděleno, že neumím používat prohlížeč, že jejich devadesátiletá babička to zvládne
> a vůbec že opruzuju...

To byli urcite ti co ted zacinaji tahat kabelovku v Rudne. A ja je
klidne jmenovat budu, protoze at se kazdy presvedci, jaky web muze mit
nekdo, kdo nabizi internet po kabelovce. Jsou to www.osex.cz. Nazor si
muze udelat kazdy sam.

Napsal jsem jim, ze je to naprosto neskutecne. A odpoved:

>Zřejmě vaše x leté zkušenosti s internetem nebudou až tak velké.Jste prvním člověkem,který má s přístupem k těmto stránkám problémy. Asi by jste měl zajít k počítači, který je vybaven systémem WINDOWS.Možná je problém někde úplně jinde.

Jejich web je samozrejme necitelny a kdyz se kouknu na zdrojaky tech
stranek, tak bude zrejme necitelny i pod windows, pokud nema nekdo
instalovany office 97 a lepsi.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan at ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /