UPC a mistral

Martin Postulka Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Fri Nov 9 16:53:44 CET 2001

dan at feld.cvut.cz wrote:

> Jejich web je samozrejme necitelny a kdyz se kouknu na zdrojaky tech
> stranek, tak bude zrejme necitelny i pod windows, pokud nema nekdo
> instalovany office 97 a lepsi.

Mozna jsem nepochopil. Co bych ziskal tim Officem?
Koukal jsem na to Netscapem 4.7, Operou 5.12 i IE 5.5 (pod WinNT) se stejnym vysledkem.
Mam tomu rozumet tak, ze pod starsimi verzemi se to nezobrazuje vubec?
Mozna je to tak lepsi. :-)) Jen se musite smirit s tim, ze je to tak, jak (ne)vidite.
Opravdu vam nemaji co nabidnout. :-(

Problem je mozna opravdu jinde. A sice v tom, ze asi nemaji v Rudne silnou konkurenci,
takze si s nimi po shlednuti jejich propagacnich stranek jeste dopisujete, misto co byste utikal
ke konkurenci, az by se vam za patami prasilo.

Martin Postulka