UPC a mistral

Martin Postulka Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Fri Nov 9 20:02:31 CET 2001

Pavel ŠVARC wrote:

> Opravdu jste dokázal kliknout na nějakou položku v menu ???
> Pokud ano tak jste asi bůh. Prostým pohledem do zdrojáku je jasné že jinde
> než v IE to chodit nebude a od které jeho verze to už je jedno.

Ve vsech trech uvedenych prohlizecich, jsem mel aktivni pouze a prave polozku PROG.DRUZEC.
(s jednou nepodstatnou vyjimkou, kterou jsem napoprve prehledl, v NN se pocitadlo skoro
prekryva s napisem WEBMASTER, takze to dela dojem, jako by z teto polozky vedl odkaz
na http://ww2.fce.vutbr.cz/counter/, :-))   )

Na nic jineho jsem se jinak nez bagrovanim zdrojaku nedostal, ale zase jsem se tim moc netrapil.
Nicmene rikam, ze mi to chodilo/nechodilo ve vsech uvedenych prohlizecich vicemene stejne.
Ja nevim, jestli jste to nekdo s IE zkouseli s lepsim vysledkem a podle ceho soudite, ze by to jit melo?

Martin Postulka

P.S. mozna ale, ze to nestoji ani za plivnuti, nekazme si vecer a vikend