Prenost dat

Petr Klimovic pizi at jinak.cz
Sat Nov 10 23:51:22 CET 2001

 DT> Zajimalo by me jak jsou na tom ISP ted s povolenim komprese pro
 DT> dialupisty ...
 DT> Bez komprese se muzete o rychlostech prez 5kB/s nechat zdat

Volny dokonce ted zrusil i kompresi v PPP. Ve Windows si musite zrusit
fajfku a povolit softwarovou kompresi. Co se tyce komprese v modemovych
protokolech, tak po spojeni ji modem muze vypisovat, takze vidite
jestli ji provider podporuje. Ja myslim, ze v naproste vetsine ano.
Komprimuje samotny modem, takze to nezatezuje CPU.

Petr

... Mozek: aparat, kterym si myslime, ze myslime.