Prenost dat

uhlar at fantomas.sk uhlar at fantomas.sk
Tue Nov 13 08:21:13 CET 2001

Petr <vpe at seznam.cz> wrote:
-> U Vas na Slovensku ISP maji povolenou kompresi? To v CR tak maximalne
-> hardwarovou, zadny ISP snad nema povolenu kompresi softwarovou :)))

neviem o tom zeby mali, ale co to s tym ma spolocne?

-> "Diosko" <dont_spam_diosko at hotmail.com> wrote in message
-> news:9se6pd$5f2$1 at news.telecom.sk...
->> > -> A muze mi  jeste nekdo vysvetlit jake rychlosti muzu jako
->> dial up
->> > -> uzivatel maximalne dosahnout.
->> >
->> > s tym modemom asi tak 7kB/s
->>
->> ...nekomprimovany text ano. Komprimovane subory tak okolo 5 az
->> 5,5 kB/s ale skutocne len na dobrej tlf. linke.

--
 Matus "fantomas" Uhlar, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
 Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take