Prenost dat

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Tue Nov 13 20:40:57 CET 2001

> U Vas na Slovensku ISP maji povolenou kompresi? To v CR tak maximalne
> hardwarovou, zadny ISP snad nema povolenu kompresi softwarovou :)))

Provideri obvykle maji u dialupu kompresi zapnutou na modemech (V.42bis,
MNP5), protoze to je defaultni nastaveni.

Dale je slusnost zapnout Van Jacobsonovu kompresi TCP hlavicek.
Cisco: ip tcp header-compression (passive)
Winblows: "Komprimovat zahlavi IP".

Kompresi na urovni PPP (STAC, Predictor) vetsinou nikdo nezapina, protoze
to muze zatezovat access-server a koneckoncu, proti linuxu stejne neni na
ciscu zadna stejna komprese (kvuli licenci). Doufam, ze se to zmeni.

Pavouk