Prenost dat

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 29 15:44:49 CET 2001

Petr wrote:

> To si nemyslim, prenos na pomale komprimovane lince trva 2x dele, meril jsem
> to stopkami :))

	Nevim, tam je prilis mnoho neznamych - napriklad to, ze je, jak rikate,
linka komprimovana take, takze (pokud to neni dost inteligentne), muze
byt objem dat samozrejme vetsi, samotne SSL ma take svuj handshaking,
takze komprimace malych dat nedokaze usetrit to, co overhead spotrebuje,
otazkou je take vykon procesoru, ktery data sifroval a desifroval -
pokud by nestihal, bude prenos samozrejme pomalejsi. Jak rikam,
neznamych je prilis mnoho, takze nemohu odhadnout, proc vam to vyslo
pomaleji. Nemelo by.

> Jaci klienti? MSIE 5.0 a 6.0 to neumi?

	V te dobe, kdy jsem to zkousel jeste 6.0 (a mam dojem, ze ani 5.0) na
svete nebyla. Uz je to, bohuzel, omlouvam se, delsi dobu (asi jsem to
mel napsat uz v puvodnim prispevku) - takze  nebudu moci slouzit
podrobnostmi. Zavedli jsme to a protoze prilis mnoho nasich klientu se
ozyvalo, ze maji nejruznejsi problemy, zase jsme to zrusili. Mozna uz je
cas zkusit to znovu (i kdyz pocet uzivatelu 4.x na nasem WWW stale jeste
presahuje 4%).

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz