zistovanie problemov na sieti

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Thu Oct 4 19:44:52 CEST 2001

> Do jiste miry da. Mezi switch a Novell pripojite po dobu mereni hub (to
> lze i za plneho provozu) a na nej pripojite pocitac, ktery bude provadet
> mereni - at uz to bude nektery ze softwaru pro Windows (vetsinou
> komercni a drahe, ale u Novellu je k mani cosi tusim zdarma i kdyz s
> omezenou funkcnosti) nebo pouzijete nektery OS zdarma (treba nejaky
> UNIX) na kterem bude nejspis neco zdarma dostupneho (vetsinou
> prinejmensim TCPDUMP).

To ale zmeri jen stav linky mezi switchem a serverem. Pokud tam byl HUB tak
videl i provoz ostatnich stnic.

Inteligentnejsi (a drazsi) switch umoznuji nahlizet na statistiky
jednotlivych interfacu,
pripadne je mozne nastavit nektery port tak, aby propoustel veskery tok z
ostatnich
portu (ale rekl bych, ze vadne pakety switch proste zahodi)

D. Toman