UPC a mistral

Petr ZIMA petr.zima at neklid.cz
Mon Oct 8 14:34:54 CEST 2001

Martin Koníček wrote:

> ja net pouzivam hodne a zaplatim na dial-upu max. 200 Kc. Uz jsem byl hodnekrat a hodne dlouho na pevne lajne a jedno vam reknu, byt chvilku odpojen od NETu nen ivubec na skodu, on ten internet preci jenom laka a kdyz potrebujete neco udelat, mate proste smulu :-(

jestli to nebude tim, ze jsem u netu vysedaval cele vikendy :-)

> Jo, mimochodem, 1000 Kc je fakt hodne, rad bych dal 500 kc mesicne, coz by vyhovovalo kde komu, ale tohle je o uplne necem jinem, navic UPC me vubec nedokaze informovat o technickych informacich. Jsou hezke prospekty ukazujici zabavu, zjednodusene vysvetleni, ale ja bych potreboval znat konektivitu, garanci kvality sluzeb, na cem bezi jejich servery a hlavne technicke zazemi.

ale UPC technicke parametry negarantuje! a to na cem to bezi take neni
rozhodujici, protoze kvalitu urcuje nejslabsi clanek, a to jsou kabelove
rozvody (proste zase ta zatrapena posledni mile).

> Faktem zustava, ze cena v porovnani z normalni pevnou linkou je doslova dumpingova, ale velky zajem by to trhlo asi u ceny kolem 500 Kc mesic, a kazdy by si klidne poridil limitovanou linku 64kbit treba za 200 Kc, ale mam pocit, ze UPC ani nejde o datovy tok, ale spise o mesicni pausal...

skoda ze neudelaji pomalejsi linku (treba polovicni) za polovicni cenu.
bud to vubec technicky nejde, nebo se obavaji toho ze bude to cislo
spatne vypadat v reklame (pomlejsi nez dial-up). nicmene me by takove
pomalejsi pripojeni asi stacilo, protoze na prohlizeni webu a mailovani
neni vic potreba.

--
Petr ZIMA
Prague, Czech Republic