Jak se chovaji privatni adresy v Internetu?

Jan Satko satko at quanto.nr.sanet.sk
Tue Oct 16 09:41:30 CEST 2001

> Nalehejte. Provider by mel mit na svych smerovacich pravidla, ktera tyhle
> adresy nepusti dal. V prvni rade by je pochopitelne mel mit zakaznik,
> ktery tyhle adresy pouziva, ale provider by to mel jistit...

Jedine vtedy, pokial ten smerovac pozna firewallove funkcie.(router pozera
destination a nikdy nie source). Inak to provider nespravi. Dalsia vec
je, ze ziaden provider nebude zbytocne kupovat drahy stroj, ktory sa bude
hrat na firewall. Radsej tam osadi nieco co vie rychlo routovat na
rychlych linkach a vela nestoji.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2