Jak se chovaji privatni adresy v Internetu?

Petr Vanicek vanicekp at utia.cas.cz
Wed Oct 17 12:02:01 CEST 2001

David Rohleder wrote:

> Proti cemu? Proti architekture IBM PC, ktera ma propustnost na
> sbernici max 4Gb/s? (pricemz vetsinou ten paket projde po teto
> sbernici min. dvakrat). Zkuste do pc osadit vic jak dve gigabitove
> karty, kolik vam toho zvladne uroutovat? 400Mb/s?

Nechci se hadat, ale malo ktere CISCO a to vcetne rady 7500, a to mi
prijde ze neni az tak levne a male zerizeni,
dokaze rutovat gigabit. Tim nechci ale tvrdit ze se linux hodi na velke
paterni smerovace. Bohuzel ale nevim co je pro tyto ucely idealni.
Linux ne, CISCO asi take ne.

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  868 90 299              |                              |
|vanicekp at utia.cas.cz                                          |
|vanicekp at vinnetou.site.cas.cz                                 |