Jak se chovaji privatni adresy v Internetu?

Jan Satko satko at quanto.nr.sanet.sk
Wed Oct 17 14:16:09 CEST 2001

> No v CESNETu se pouziva MPLS, takze o routovani nemuze byt moc rec,
> spise o switchovani. A ty access-listy bych taky rad videl funkcni.

To som len tak nadhodil. 12000 maju tusim hlavnu silu v optikach
a WDM :-)

> L3 switch = router

To yo. Mal som skor na mysli, ze ked sa povie router(myslim cisco), tak sa
hned chape, ze sa do toho mozu domontovat acl-ka a mame portovy firewall +
kopu kariet na ethernet,frame-relay,atm atd. + podpora kopy protokolov.
Kdezto u L3 switchu je to horsie.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2